Reklamační řád

  1. Reklamace a záruka

1.1. Záruční lhůta je u lahví stanovena zákonem na 2 roky. U Bag-in-Boxů je záruční lhůta stanovena na 5 měsíců.

1.2. Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.

1.3. Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.

1.4. Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.

1.5. Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.

1.6. Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.

  1. Výměna a vrácení zboží

2.1. V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:

2.1.1. Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky.

2.1.2. Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.

2.1.3. Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.

2.2. Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat libovolnou věc z nabídky www.vinnydum.cz/e-shop (v případě výměny) nebo si může vybrat, jakým způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou, než byla cena vráceného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, při výměně již poštovné neplatí. Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.

Kontaktní údaje

Provozovna:
Dúbrava 1605, 696 81 Bzenec
ID datové schránky: 6zsana3
Právnická osoba je zapsána v obchodním rejstříku vedeného u Městského soudu v Praze pod sp. zn.: C 198012.

Tel: +420 725 948 759
E-mail: obchod@vinnydum.cz